Alla Dessa Listor

Publicerad 2011-03-01 21:15:44 i Det stora hela ,

Jag har insett att min senaste puss/kyss: var som vilken puss som helst.
Jag har insett att: det inte går att ändra på sig själv.
Jag har lärt mig: att det man vill ha mest kan vara det man behöver minst.
Jag lyssnar på: det som jag tycker är värt att lyssna på. Resten försöker jag stänga ute helt enkelt.
Jag pratar: mer än gärna!
Jag tycker om: dom som jag älskar.
Jag avskyr när folk: tror att dom vet allt bäst fast dom inte gör det.
Min första bästavän heter: Linnéa Flygare & hon gjorde allt värt att minnas!
Kärlek är: det bästa men samtidigt det värsta som finns.
Bästa tiden i mitt liv var: hallå? jag har inte levt klart mitt liv ännu.
När jag borstar tänderna: är jag alltid jävligt trött..
När jag lagar mat: går det oftast åt h-vete.
Jag tänder på: självsäkerhet.
Jag är rädd för: att/när jag kommer bli lika ledsen som jag var för ett tag sen.
Den bästa känslan är: när man är nykär, helt klart!
Jag är bäst på: att bli sjuk på loven.
Jag är sämst på: att ignorera människor som jag avskyr..
Om jag var ett djur skulle jag vara: en fågel!
Jag kommer alltid att vara: en väldigt avundsjuk person.
Det finaste som finns är: vänskap & kärlek.
I sommar: ska jag leva livet för hela slanten med en härlig människa. & tjäna massor med pengar!
Sist jag verkligen grät var: när jag insåg att han inte ville ha mig längre, när jag insåg att jag inte räckte till hur mycket jag än försökte. Sedan dess har jag inte gråtit, det måste ha tagit slut på tårar där.
Jag kan: om jag vill. Men det är väldigt sällan.
Jag kan inte: lista ut vad jag vill bli när jag blir stor, vilket gör mig livrädd.
När jag vill tänka går jag: till mitt rum & stänger dörren.
Min mobiltelefon är: jättebra men jobbig. & rosa!
När jag vaknar på morgonen: vill jag oftast sova någon timma till.
Innan jag går och lägger mej: tänker jag som mest.
Just nu tänker jag på: hur det kommer att gå & om jag egentligen är dum i huvudet.
Bebisar är: det enda som jag är riktigt säker på att jag vill ha när jag bli vuxen.
Idag har jag: vart med Lina & insett att jag håller på att bli förkyld.
Ikväll ska jag: titta på tv med storasyster, smsa & sova.
Imorgon kommer jag: gå tillbak till Mind the bag med mina trasiga jeans..
Jag vill verkligen: att allt ska lösa sig & att ingen av oss blir ledsna.

Kommentarer

Postat av: L

Publicerad 2011-03-01 21:41:20

Nu har vi fan gråtit klart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela