16 DAGAR KVAR ! : )

Publicerad 2009-04-14 09:40:15 i Det stora hela ,

Godmorgon bloggen ; ) Jag vaknade innan mitt alarm han gå , haha , typ en timme
före (a) ! Jag har nyss duschat & ska väll snart käka frulle & sen ska jag vänta tills
Vikkan skickar ett sms eller nå & sen ska jag in till stan : ) , haha jag har en plan ! xD
Sen så måste jag ringa Elin också & kolla hur hon skulle göra idag : ) Men hur det än
blir så blir det nog riktigt trevligt ! & idag gäller det , jag måste köpa nytt foundation.
& självklart så orkar jag inte krångla med att försöka hitta en ny favorit när jag redan
har en gammal en ; ) , så det blir att köpa en likadan. Men den är as bra & funkar
verkligen på mig så ... de blir nog bra ; ) !

Ha en toppen dag nu ! : )

16 dagar kvar tills jag åker till Stockholm ! : )

Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-04-14 12:03:03

April april, din dumma sill!! :D xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela