Close enough to look in your eyes ,

Publicerad 2009-04-27 21:33:11 i Det stora hela ,

Hej igen ! Vet ni vad, gammal rock musik är ganska så coolt : ), den är
iallafall grymt bra ! Min lillebror har köpt någon slaks skiva som heter
Absolut Rock tror jag. & jag & Johan följde men mamma när hon skulle
skjussa Amandah till Joel & gissa vilken skiva vi diggade hela vägen på
va ? ; ) Jo, på Johans lilla rock skiva &  nu har jag all möjlig musik på
skallen ! Mest gammal rock musik, konstigt nog. & det är  speciellt en låt
som jag fått på skallen. Den är fan as bra !, den heter My Sharona tror jag.
Jag har försökt att ladda hem den för jag måste lixsom lyssna på den hela
tiden !, så jag får nöjja mig med att lyssna på den via youtube ett tag till ; ) !

Nu ska jag leka pluggis ett tag till innan jag ska somna, franskan är ej riktigt
klar än ! Så byebye på er, nu ska jag vara plugghäst, hahahahaha ; ) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela