Sunshine ;*

Publicerad 2009-08-06 14:17:56 i Det stora hela ,

Jag har legat ute & solat på terassen sen klockan tolv - & det gedde resultat.
& nej, det var inte meningen att jag skulle ligga i solen i två timmar..
Men jag somnade & sen när jag vaknade var solen gått i moln. + att jag på
köpet fick en rejäl huvudvärk som aldrig kommer försvinna - känns det som..
Men men, det finns inget jag kan göra åt saken !

Nu ska jag fixa lite saker här hemma & sen ska jag fixa mig själv.
Sen blir det att vara med Elin : ) PuSs Så LäNgE ♥

Så hära ser väskan jag fick i present ut,
Spegelbild haha ;-) !

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2009-08-06 14:55:49

hehe tack så mycket :D (K)

Postat av: emma

Publicerad 2009-08-06 15:34:11

Hej!

Kan du vara snäll och rösta på mig som veckans blogg hos http://issaah.blogg.se/2009/august/vidare-i-veckans-blogg.html ??:) Jag är nummer 1! Skulle vara jättesnällt!

Postat av: Jennica Björk

Publicerad 2009-08-06 17:32:23

snygg väska.

men björn borg suger :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela