Min Mamma Läser Min Blogg Höhö ,

Publicerad 2009-08-06 00:57:28 i Det stora hela ,

Det hära blir det sista inlägget för ikväll. KisseMissen Olle spinner som
f*n & det betyder att han vill att jag ska stänga av datorn & klia han bakom
öronen & under hakan istället. & ja, han är bra på att få uppmärksamhet av mig.
För han är svår att missa när han kurrandes hoppar på datorn & sammtidigt
jamar lite gulligt.. & bitts lika gulligt också hmm..

Men jag är konsitigt nog inte alls trött. Tvärt om. Nu skulle jag ju kunna göra alla
dom dära sakerna som jag inte riktigt hinner med annars.T.ex jogga
fixa med lösnaglarna, bli kändis & bilda rockband osv osv : )
Kanske till&med börja ta yoga kurser & söka in till massvis med filmer.
& bli som hon, Marilyn Monroe & skaffa blondt permanentat hår & ha
vit klänningsom ser ut som en picknickduk.
& dö alldelse för ung, NO FUCKING WAY..

Nu biter Kissen mig i lill tån, not good. Så puss & godnatt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela