Om Man Tänker På Mitt Sätt - Så Blir Det Såhär :

Publicerad 2009-12-02 20:27:11 i Det stora hela ,

Bonjour. Quand c'est le week-end je vais être avec.. franska plugget går bra & det är
något som jag liksom försöker bevisa för er som ni ser ! Eller inte. Men jag tror (hoppas) att det
kommer gå fin fint imorgon på franska provet.

Så jag ska tagga på bästa tänkbara sätt - sängen. Kan dock misstolkas men jag hade tänkt
att sova där. Men eftersom min kära stora-lilla syster håller på att baka lussebullar så måste
jag för artighetens skull hålla mig vaken & provsmaka ett par stycken. Annars kan det gå aj aj.
Men men, a bientôt bisou !


ELINAS (OSERIÖSA) (FAST ÄNDÅ SERIÖSA) ORDFÖRKLARING (HAHA HJÄLP MIG?!)
  1. Quand c'est le week-end je vais être avec - När det är helg ska jag vara med
  2. A bientôt bisou - Vi ses puss
  3. Öhm.. gå & sov nu va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela