You Can't Have Everything ,

Publicerad 2009-12-29 13:18:43 i Det stora hela ,

Daah bloggen. Jag har d r a g i t mig från sängen nu. Var ju tydligen tvungen att duscha, för
det är ju liksom alltid ganska fräscht - enligt mig. & nu kom jag på att jag har glömt bort att
det finns någon som kallas frukost.. ojrå. Ska bara blogga klart & sen ska jag dra mig till
köket. VOILA !

Nu har jag ringt till frissan.. & dom hade inte tid för ens nästa vecka. Så jag får väl ta & vänta tills
nästa vecka om det nu ska vara så nödvändigt. Det låter hemskt. Hör här bara: Jag ska bli blondin
nästa år. Om en vecka. Nästa år alltså.
Men jag kommer iallafall att vara blond när skolan
börjar.. & det känns ju lugnande. Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela