You Gave Me Your Hand - And I Will Never Let It Go

Publicerad 2009-12-11 21:30:26 i Det stora hela ,

Asså shit. Vem kommer vinna ? Calle eller Erik ? Själv tycker jag nu som Vikkan, att båda
två ska vinna. Fram med rättvisan nu, båda förtjänar att vinna idol ! Vad kul det skulle
vara om det blev precis lika mellan rösterna.. fast å andra sidan så skulle det nog vara en
ganska big fail. Tv 4 skulle förmodligen vara tvungen att stänga ner idol & sedan krypa tillbaks
& börja sända antikrundan varje fredagkväll istället.. euuww, antikrundan. Nej tack !

Sen när idol är slut så ska jag börja städa mitt rum.. & garderoben ! På en fredag !
Jag har gått & blivit kärring, fram med toaborsten & ärtsoppan bara. Nej men kolla så här är de ju:
STÄDA, STÄDA VARJE FREDAG OCKSÅ VARJE JUL.. för det tycker jag är kul.
1-0 till mig. 0-1 till er alltså. Förlåt, men mena inget illa ! 

VEM VINNER...?



Kommentarer

Postat av: vikkan

Publicerad 2009-12-11 21:45:43

ERIK VINNER!

fan vad bra vinnar låten var (:

fast typ samma melodi som till Halo.. xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela