Allt löser sig , eller ?

Publicerad 2009-02-11 15:52:07 i Det stora hela ,

Hejsan , kom nyss hem från skolan. Hämtade Elvira & Alice från skolan & dagis idag & nu är vi hemma efter att stått ute & väntat på bussen i tio minuter , haha !
Jag som var helt säker på att vi hade missat bussen , så vi sprang x'D ! Men att åka buss gick bra iallafall & jag behövde inte betala för Elvira , det hade jag ändå inte kunnet även om vi var tvungna (a) , & Alice var överlycklig eftersom hon fick trycka på stop knappen ;-)

Skolan var väll som vanlig , vi hade ju sovmorgon idag (a) ! Sen hade vi ganska chillig dag , so , idrott , sv & matte. & juset alla som läser det hära & går på sanden skolan (a) ha mjukis kläder imorgon , hehe (a) ! Jag vet inte varför vi ska ha det men det var någon ide Fiffi hade , tror jag det var ? :) Men skit samma ;-) !
Ska gå & käka nu , sen göra något annat.

Puss & Kram på snyggwingar ! ;*


Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-02-11 19:13:56

hahah har Elvira köpt den dära mössan av dig nu ? (a), HHAHAHA JA ALLLA PÅ SANDEN SKA HA MJUKISAR , vet inte varför men hih ^^ <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela