Allting Som Ni Gör Kan Jag Göra Bättre Hihihihihi : )

Publicerad 2009-07-23 13:20:33 i Det stora hela ,

GOD morron asså ! Som sagt, jag hatar att vakna sent bla bla bla.

Vet ni vad jag kom & tänka på ; / ? Borde jag kanske göra en sån dära lista som man brukar
göra innan man fyller år. Typ innan jag fyller 15 så ska jag blahahaha : )
Fast det låter rätt så jobbigt att göra en sån lista. Då måste man ju skriva, hmm ; /
Fast det finns typ inget jag vill göra innan jag fyller 15 småttiga små mini dvärg år..
Jag kommer ändå vara samma gamla Elina Matilda Andersson som jag är nu, fast bara ett år
närmare döden haha, nu känner jag mig mobbad woohoo : ) !
Men helt seriöst, vad är det jag ska göra då ; / ? Typ hoppa bungyjump & bygga en stor iglo
av isglass eller ? Nääh, skulle inte tro det så vet ni vad, den listan är redan bort glömd !

Nepp nu ska jag ta en dusch, käka frulle & sen ringa till en Eliiin : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela