Uptade från Sthlm ,

Publicerad 2009-07-07 17:45:10 i Det stora hela ,

Hejsan & sorry för att jag inte blogga någonting igår ; ( Men det
blev inte av.. jag åkte nämmligen bil i stort sett hela långa dagen.
Klockan elva på kvällen var vi framme i Stockholm. & jag & min
lillebror Johan utsedde Svergies fulaste by namn xD, & i toppen 
på den listan hamnade Bertnäs ! Haha jag tycker det låter as fult..

& idag så har jag & min mamma vart nästan hela dagen i Skärholmens
galleria & strosat runnt & shoppat i massor : ) & ätit god mat ;-) ! 
Det var inte alls mycket folk + att affärerna var jätte bra + att jag hittade 
massa nya affärer där jag köpte kläder. T.ex NewYorker, där jag köpte 
rosa shorts & en as söt bh & Marenzo, där jag köpte en jätte söt klänning : )
Sen så köpte jag saker på Ginatricot, Cubus & på andra vanliga affärer : )
Men jag köpte iallafall ; Jeans leggins (mörka), tröja, underkläder, bikini
& shorts.
& jag är nöjd med allt jag hittat, men mina trötta fötter är mindre
nöjda...

& juste ! Nu jar jag fått en ny mobil också, jag har bild på den mobilen i förra
inlägget : ) Den är jätte bra & jag typ älskar den redan ! Så nu får ni ta & sms;a
mycktet med mig, för jag har gratis sms också , 070 6063233 (y) !
P U S S H A D E T B Ä S T N U B A B E S ! ; ) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Postat av: (:

Publicerad 2009-07-07 22:59:24

vi såg en by som hette kråkongersnoret(:

Postat av: (:

Publicerad 2009-07-07 23:00:31

till och med kräkångersnoret:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela