Jag trodde du var en sån som lärde sig efter sina misstag ,

Publicerad 2009-07-16 10:27:10 i Det stora hela ,

Okej. Idag måste jag gå på barnkalas med Alice till en av hennes kompisar
på dagis.. men jag har ärligt talat ingen lust. Det är ju inte ens fint väder.
& det måste det väl vara när det är barnkalas va ? Det tycker jag det borde vara !
& mamma säger att jag måste stanna där medans kalaset är. Det kommer vara
massa barn där. & alla barn kommer ha med sig sina föräldrar.
& alla föräldrarna kommer sitta inne i vardagsrummet & snacka treårstrots & dagis..
Men det hade inte jag tänkt att göra.. så vad ska jag då göra : ( ?
Men det blir säkert bra höhö : ) För sen efter kalaset så tänkte jag promenera förbi
Vikkan & skrämma henne HAHA :D ! Så nu vet du det Vikkan hihi ! : )
Men nu ropar Alice så nu måste jag sluta skriva & gå till henne, men puuusss ! <3

Jag är trött på att du väljer bort oss gång på gång ,
du måste lära dig att vi inte kommer finnas här om du fortsätter så här ,
jag trodde du var en sån som lärde sig efter sina misstag ,
men du var inte den jag trodde isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela