Sorry för dålig uppdatering ,

Publicerad 2009-06-07 16:06:34 i Det stora hela ,

Hej bloggen & sorry för att jag inte skrev något igår. Men jag har
gjort andra saker, fast igår hade jag as tråkigt ; / ! jag tävlade igår
med Juppe & jag kom på andra plats : ) Det gick alltså jätte bra !
Dessutom så är han den första shettisen i klubben som gått under
2.40 den här sesongen, vilket jag tycker är bra. Sen tråkade jag
hela kvällen osv osv osv. Jag & mamma for till KP & köpte b&j &
hyrde film, Patrik 1,5 : ) den var faktiskt as bra & as sorglig, jag grät
för att den slutade så lyckligt hehe (a) ...

Sen idag så har jag hunnit fara till Luleå, städat rummet & inge mer
typ. I Luleå så köpte jag typ nå grejs som jag ska ha på skolav-
slutningen, strumpbyxor heter grejset btw. Sen så köpte vi en marsvins
hane, som kommer flytta in på mitt rum lite senare haha ;-) ! & gissa
vad han heter & gissa vem som döpt han va ? ;-) Han heter Hamilton &
det var så klart jag som döpte honom ;-) Han ska tydligen para sig med
våra masvins honor, men sen ska han få bo i mitt rum haha ! + att han
är svin gullig, han är typ orange också har han en vit fläck i "pannan".

Men nu ska jag dra , Puss vi hörs : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela