Det finaste som finns ! : )

Publicerad 2009-03-22 14:04:43 i Det stora hela ,

Hej hej hej & hej : ) Nu är jag grymt trött. & när jag är trött vill jag vara
hemma & vila. Men nu är jag inte hemma. Jag är hos mormor & morfar : )

& anledningen till därför jag är trött är ; jag har tömt ett helt släp med hö ,
så jag är helt slut. Bokstavligen.

Men när jag kommer hem ska jag inte sova ! Jag ska städa klart mitt rum.
Jag har redan städat sminkbordet & det var jobbigast & stökigast ! Eller det
såg då stökigast ut tycker då jag ; ) ! & ikväll händer det , mamma ska klippa mina
slitna hår toppar ;o ! Hahahaha, jag är typ nervös xD ! Nejdå , dt et blir säkert bra.

Men nu ska jag fixa annat fix : ) , Puss på söt ! : )

Love never fails , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela