VÅFFLA - DAGEN : ) !

Publicerad 2009-03-25 18:26:07 i Det stora hela ,

Woooho ! Idag är det ju den 25 mars & vet ni vad det betyder va ? ; )
Jooh , våffeldagen & månadspengsdagen xD ! Jag gillar
datumet 25;e , men jag gillar inte våfflor så hemskt mycket faktiskt.
Men det är någon hemma hos oss som har gjort våfflor , så jag får
offra mig lite (a) ,

Idag på skolan hände det inte så mycket , inget jag skriver om på bloggen
iallafall , sorry . Direkt efter skolan så for jag till stallet & körde Juppe tha man.
Sen for jag hem. & nu har jag inte så mycket att göra , det är svårt att vara en sån
som har mycket-att-göra-typen när man har kramp i magen ! Men jag ska snart dra
mig upp till mitt rum & få lite årdning där. Som jag lovat ska jag lägga upp lite bilder
på bloggen nu , det är bilder från delar av mitt rum , HAHAHA ! ; ) 
ENJOY THEM ! , puss på er som läser ! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela