Mamma Kines Pappa Japan Stackars Lilla Barn

Publicerad 2010-06-22 01:20:59 i Det stora hela ,

Go´kväll ! Jag är hur sugen som helst på coca cola. Men kan inte få tag på någon dess värre,
känner jag som ett hjäplöst litet barn. Stackars lilla barn...

& eftersom jag inte känner om jag är trött eller pigg så känner jag mig jäkligt trögtänkt.
Det är på den här tiden på dygnet som jag tänker som mest. Fast någonting säger mig att jag
inte är ensam om det precis. Bland annat tänker jag på mitt gymnasieval, gjorde jag verkligen
rätt som valde samhälls ? Jag menar hallå ! Plugg, plugg, plugg, plugg, plugg. Åhh, vad roligt
ännu mera plugg. Shit the same - det blir säkert bra !

Nu ska jag se på film & tänka ännu mer. Fast på något gulligt den här gången ; ) 


Hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela