Fjorton.

Publicerad 2011-11-02 23:19:42 i Det stora hela ,



- Det värsta som finns enligt mig är egoistiska, självgoda människor. Ni är lätta att genomskåda.

- Min familj & mina vänner betyder allt. Utan er, ingen mig.

- Jag idiotförklarar killar som drar skämt om att "Kvinnans plats är i köket".

- Jag gillar inte att shoppa kläder.

- Besvikelse är den värsta känslan som finns.

- Jag är överfylld av fördomar, vilket är förbannat jobbigt.

- Innan jag dör ska jag ha bott i Frankrike & Italien.

- Sushi är nästan (...) det godaste som finns.

- Efter skolan vill jag jobba som Au pair i Paris.

- Jag har sett alla säsonger av Sex and the city 7 gånger. Perfektion!

- Jag läser inte "Storbloggarnas" bloggar, tål inte deras märkvärdighet.

- Jag är pessimist.

- Jag är oerhört tacksam för att de två herrarna Ben & Jerry delade med sig av sin jättegoda glass.

- Jag älskar mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela