Ser ni likheten ?

Publicerad 2008-12-26 23:36:48 i Det stora hela ,

Ja, nu börjar de bli sent, igen! Måste kliva upp tidigt imorgon eftersom jag ska hinna med bussen, de blir en ride till Luleå med syrran & hennes kompisar. Jag ska kolla på rean, köpa lite småsaker & BOKA TID PÅ MAKE UP STORE! Jag ska till Luleå sen igen, på fredag, då ska jag shoppa kläder! Jippie ;)!

Nu har jag nästan kommit på vad jag ska ha för nyårslöfte ;)! Men tänker inte avslöja det än, är inte 100% säker & de måste man vara ju! Men de är inte godislöfte, så långt kan jag säga! Haha, jag åt godis senast idag, jag älskar godis! Skulle kunna leva utan det, men de känns som de gör livet liiiite lättare att leva, haha, fasst de gör de ju inte!

Sitter & kollar på gamla kort från när jag var liten baby. Gud så liten man var, haha, ja alla har ju vart små! Men de konstiga är att jag ser ingen som helst likhet, asså lite lik borde man ju vara för den lilla babyn på bilden är ju faktist jag ;o ! 

Puss & kram, syns ;) ! <3
Elina(:

Ser ni likheten? ;) & ja, jag vet jag har stor näsa, kan inte göra något åt de tyvärr ;o!

Kommentarer

Postat av: Elin ;P

Publicerad 2008-12-27 08:44:00

Men gud vad gullig du var/är =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela