God morgon & God Jul :)

Publicerad 2008-12-24 10:17:10 i Det stora hela ,

GOD JUL ALLIHOPA! Igen, haha;) ! Ja, hur ser dagen ut nu då,,,

Vakna för ett tag sen, nu ska jag vara hemma & lata, göra göra mej julfin, äta saffrans pannkaka & öppna lite julklappar (Y) Sen bär de av till mormor & morfar, där även farfar, farmor, faster & farbror är! Där ska vi se på "Kalle anka", äta julbord, öppna mer julklappar & bara mysa! Jag smyger väll undan sen & ser på "SvenssonSvensson", haha, de gör jag alltid!

Jag har inte en suck om vad jag ska ha på mej idag ;o ! Har lust att bara dra på mej ett par mjukisar, inte någonting annat, man de är ju bara jul en gång om året så då får väll även jag ta & anstränga men lite! Skönt att slippa känna den där stressen som man alltid kände på jul när man var mindre, nu är allt mer chill ;) !  

HA EN RIKTIGT GOD JUL!<3
Elina(:




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela