GOTT NYTT ÅR, i förskott !<3

Publicerad 2008-12-31 14:42:22 i Det stora hela ,

Asså nu har jag vart dum, jag skrev ju aldrig Gott nytt år eller happy new year i mitt förra inlägg! Haha, ja ba babbla om den där stormen, som faktiskt verkar har lugnat sej nu! 

Ja, snart nytt år. Alla tycker typ att de är sorglit att de blir nytt år. Fattar inte varför? Minnen talar dom flesta om, "tänk på alla underbara minnen år 2008". Asså jag tänker inte radera minnena från år 2008, dom kommer alltid att finnas med mej, både bra & dåliga minnen. Ett minne är ett minne, inget som försvinner en sekund efter tolv slaget. Man tar med sej alla bra minnen & försöker lämna alla dåliga kvar med år 2008, så tänker jag. Nytt år, nya drömmar & nya möjligheter, oh yeeh 8-) !

Nu ska jag gå & sminka mej, så nu hoppas jag att ALLA får en riktigt bra nyårsafton & ett gott nytt år!

GOTT NYTT ÅR, skriver mer nästa år;) ! <3
Elina(:


Kommentarer

Postat av: feliiiicia

Publicerad 2008-12-31 16:35:28

gott nytt år gumman ;* <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela