I väntan på tomten...

Publicerad 2008-12-24 13:54:37 i Det stora hela ,

Asså vi ska åka till mormor & morfar snart, men när är SNART då? Haha, jag vill åka nu! Jag är en sånn som har jätte dåligt tålamod... & jag har inte så mycket att göra, har gjort allt som går att göra känns de som, skulle ju kunna blunda & räkna får eller borsta håret 100 gånger typ ;o! Men ajja, jag klippte sne lugg på mej själv idag, de blev precis som jag ville ha de (stolt) , så nu slipper jag gå till frissan;) !
Ha de bra så ses vi! <3
Elina(:

:


Kommentarer

Postat av: Viktoria

Publicerad 2008-12-24 14:15:58

God jul hjärtat :) <3

Postat av: Elin ;P

Publicerad 2008-12-24 20:21:36

Gud vad fint det blev =) Att du kan sånt ;O Hoppas du fick en bra julafton, jag ringer dej sen... Har en grej att berätta :P Älskarej gumman <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela