My own angel !<3

Publicerad 2008-12-28 18:25:11 i Det stora hela ,

Hejsan! Kom just in från stallet, var tvungen att ta mej hit en sväng! Saknade min lilla pälsboll så mycket, har borstat han & sen sprang vi ut & busade lite! Vi har plummsat i snön & Juppe har letat efter gräs, "som inte finns på vintern" fick jag förklara för han. Men vi promenerade mest faktist, skönt att komma ut & röra på sej lite, nice nice! De funkar inte att bara sitta inne & se på tv hela dagarna, de funkar inte för mej iallafall, jag pallar inte med de, haha :) ! Så man kan ju säga att de är Juppe som föser ut mej i snön, tack Juppe, tack för att du finns! <3

Asså Juppe är typ inte som en häst, han är typ mer som en hund ;s!  Men de är ju därför jag gillar han, jag är ju typ ingen häst människa! Tycker att hästar är ganska jobbiga. Men Juppe är ju inte som en häst så han står jag ut med (: !

Puss på sötisarna som läser min blogg! <3
Elina(:

Juppe & jag för länge sen..<3

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2008-12-28 23:18:09

men gud så gullllig bild gumman ! , mmåste va med dig nån dag , är ju evigheter sen sist <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela