Good Morning (:

Publicerad 2008-12-25 13:02:09 i Det stora hela ,

God morgon på er, vakna för ca 50min minuter sen! Jag är ingen som brukar sova till tolv så nu känner jag mej ganska,,,, slösig, haha, vilket ordval! xD Jag har typ sovit bort hela dagen känns de som! Men vi har ju jullov & då är de OK att sova lite längre... (:

Hade tänkt att åka in till stan idag & lämna tillbaka min ena platt tång & ringa till make up store & att boka tid. Men fick nyss höra av mamma att de är en röd dag idag ( så klart ). Så jag har verkligen ingenting att göra idag, kan ju lika gärna gå å slumra ett tag till, haha! Men jag ska prova ringa till make up store ändå, att ringa en gång skadar väll inte ;) !  

Nu ska jag gå & äta frukost, vi synes ;)
PUSS ALLA BABES ! <3
Elina(:



Kommentarer

Postat av: Elin ;P

Publicerad 2008-12-25 15:14:20

Nä men oj då XD haha ja har sakt boden typ hela tiden men menat Lule XDXD <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela