Början på dagen (:

Publicerad 2008-12-23 11:59:51 i Det stora hela ,

God morgon! Nu har jag vart vaken i drygt 1 timme, har inte så mycket att göra. Men jag kommer väll på något snart, t.ex, jag måste städa mitt rum & fara till hästarna & fixa där! Oja, jag vet, min dag är fulla med fantastiska äventyr I know...  
De finns folk som tror att jag tycker de är kul att städa, eftersom jag alltid har städat på rummet. Ni som tror de läs & lär här; nej jag hatar att städa, men jag mår bättre när mitt rum är städat! ;) Haha! 

Imorgon är de jul! Haha, fan så kul med jul;D! Men jag längtar NÄSTAN mer till uppe sittar kvällen, än till själva julafton, de blir ingen jul utan den! 

Har snott en sån där fråge sak av Vikkan, förlåt Vikkan! :'( xD

Höger eller vänsterhänt: Höger (Y)
Humör just nu: Lite smått trött men glad!
Är det något du absolut inte äter: Öhm, surströming!
Kläder just nu: Typ morgon rock.
Musik just nu: Ingen just nu.
Vad sa du senast:  De kommer jag inte ihågxD
Hur många kuddar sover du med:  9st, ojdå de har jag inte tänkt påxD
Favoritväder: Badstrands väder, sol & varmt!
Spelar du något instrument: Nope...
Morgon eller nattmänniska:  De beror på, roligast att vara vaken på natten! ;D 
Sparare eller slösare: De är väll olika,,,
Vem är viktigaste personen för dig:  MÅNGA!
Kommer du ihåg din första kärlek? Haha, jio tyvärrxD!
Bio eller promenad: Bio (Y)
Rädd för insekter:  Vissa, men inte för alla.
Pizza eller hamburgare:  MAX hamburgare (Y)
Stökigt eller välstädat: Välstädat.
Hur många syskon har du? 5 stycken !
Är du mest rädd för? Jag är rädd för mycket!
Saltar du maten? Öhm, ibland.
Röker du? Nae...
Snusar du? Nae...
Kaffe, Te eller inget? Te (: !

Ska sluta skriva nu, Pussses!
Elina(:

Kommentarer

Postat av: Viktoria

Publicerad 2008-12-23 12:05:48

Haha visste inte äns att jag hade den där fråge saken xD

Postat av: Viktoria

Publicerad 2008-12-23 12:08:03

Hahahaha jo ser det (-;

tack elina ^^ <3

Postat av: felicia

Publicerad 2008-12-23 12:48:33

haha din lilla te älskare ^^

jo vi MÅSTE FARA TILLBADET PÅ LOVET ! (-;<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-23 15:12:45

JAAAA DU HAR SKAFFAT BLOGG! ;D

duktig du är gumman ;)<3

Postat av: Amandah

Publicerad 2008-12-23 15:18:17

Du tycker visst det är roligt att städa, påstå fan inget annat! ;)

Postat av: Anton

Publicerad 2008-12-23 17:22:35

Men man ser det ju på DVD!! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela