Snart nytt år !

Publicerad 2008-12-29 16:46:58 i Det stora hela ,

Hallåsan! Nu sitter jag här igen, hos mormor & morfar. Har vart ute & kört häst så nu är de gjort, nice(: ! Jag får så dåligt sammvete när jag bara låter Juppe stå hela tiden, även den lill skiten måste väll få komma ut & röra på sej ibland! Han sprang på bra, även fast han ville springa på isen hela tiden! Men han upptäckte själv att hal is är ingenting man ska springa på (A)! Haha, hal is är inget att  leka med;) !

Ja juste, nu har jag "typ" kommit på vad jag ska ha för nyårs löfte, först kom jag på en hel lista med saker, sen avrunda jag allt de så att de blev ETT nyårslöfte, hehe, typ(: ! Ja men mitt nyårslöfte är; jag ska sluta snacka skit, jag ska bli snällare, vara mer possetiv & göra mer knäppa saker! Yeeeh, de är mina nyårslöften! Ska verkligen försöka att hålla dom 4 sakerna, haha, tänk så mycket lättare livet skulle bli xD! Men de är inte allt för svåra löften, vem som helst skulle nog kunna hålla dom sakerna. Eller kanske inte alla, men mång. De går med lite ansträngning (: ! 

 

Puss på er som läser! <3

Elina(:

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela