Älskling jag vet hur det känns ,

Publicerad 2009-04-25 10:39:54 i Det stora hela ,

Godmorgon på er ! Jag vaknade för ett tag sen & kom på att jag ska bort
idag : ) Till en kompis som ska ha tjejmiddag för hon ar fyllt år. Hon fyllde
år den 14 april & jag hade helt glömmt bort det, fy på mig. Så när mamma
& pappa kommer hem från stan ska jag & mamma fara till ett ställe & köpa
present till henne : ) Jag tror jag vet vad jag ska köpa men jagär inte riktigt
säker, hehe (a)

Sen ska jag åka till stallet & köra Juppe idag också. Hoppas bara att det inte
kommer börja regna för det ser nästan ut som det. Himmlen är nästan grå ; /
Synd det, vart tog den varma solen vägen ?, jag vill ha den tillbaka.
Jag tycker att det ska bli super härligt att fara ut & köra idag. Jag känner
verkligen för en körtur idag. Så jag kommer nog vara ute lika länga som igår.
Att köra häst är fan någonting som alla borde prova på, om man har en sån fin
& snäll polle som jag har menar ja ; )
Fast han är mer som en hund inte alls
som en häst & det är nog därför jag står ut med han.

Min sweet Juppe ; )


Jag & Zolle för ett tag sen , hehe : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela