De smakar sommar : ) !

Publicerad 2009-04-02 17:12:39 i Det stora hela ,

Hej bloggen : ) Passar på att skriva ett snabbt blogg inlägg medans min
smoothie står & blir isigt kall ; ) Jo , jag har vart diktig & gjort en sommar
smoothie. Jag har döpt den till det för att den smakar sommar xD , men den
är typ sommrig också. Ganska mycket hallon är det i den , en banan & en
skvätt med mjölk : ) , jag orkar inte mäta upp med dl & osv. Det bli ändå bara
fel för mig , jag går på feelings ! Men akta dig vad god den blev ; ) , jo jag
hann provsmaka innan jag ställde in den i kylen (a) !


Jag tröstar mig med min smoothie medans jag sen ska plugga franska. Jag
ska översätta & kunna uttala ett helt häfte + ett kapitel i boken. Sen ska jag skriva
klart min eng grejs. Det går nog snabbt. Sen ska jag vara med Elin & vi ska plugga
på franskan , var det då tänkt ; ) ! & dessutom så har vi ett helt hus för oss själva : ) !

Det hände ingenting speciellt på skolan idag , torsdagar är ganska jobbiga.
Vi har så många lektioner , & jobbiga. Nej nu ska jag upp på mitt nystädade rumm &
börja plugga. Jag har städat rummet idag , sen så har jag damsugit det också (a) !
Puss gulletroll , ta de lungt ; ) ! <3

egoooo ,

Kommentarer

Postat av: lisak ;p

Publicerad 2009-04-06 19:02:59

ÄLSKAR DIIIIG ;* <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela