Elina Love Sovmorgon !

Publicerad 2009-04-21 19:52:27 i Det stora hela ,

Heeej&hå ; ) , Moa åkte alldeles nyss hem till sig, jag har vart med henne
efter skolan & vi har haft det kul : ) + att jag fick en jättegullig bild på henne
& Albin ; ) ! Gissa om den ska ut på pixbox ?, yeeh de ska den så fort jag orkar
ladda in bilderna på datorn !
Jag & Moa har också sett på film, Systrar i Jeans &
Linas kvällsbok ! Haha, ja den filmen är ju lite märklig oja... Sen så har jag &
Moa planerat ganska mycket innför skolavslutningen, shit vad jag längtar asså !

Imorgon är det sovmorgon, & just därför älskar jag onsdagar. Att kunna ta det lungt
på morgonen är nog nästan det bästa som finns ! Men nu ska jag käka,
Puss & ha're ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela