Godnatt på er, nästan : )

Publicerad 2009-04-28 21:11:20 i Det stora hela ,

Hejsan, idag ska jag skippa att se Desperate Housewives & lägga fokus
på mitt hår. Det ska klippas & färgas idag & om jag ska hinna det så kan
jag sorgligt nog inte se på bäst programet idag. Jag tänker faktiskt inte
styra mitt liv efter tv;n, sp desperat är jag inte.
Men jag ska iallafall se på
repriserna i Sthlm : )

Jag köpte en honungsfärgad hårfärg på coop efter skolan. Den ser välldigt
bra ut iallafall + att jag tror att det blir mer åt det bruna hållet med all säkerhet !
& jo, topparna ska kapas igen, innan det färgas såklart ! Men det blir bara en
liten bit som försvinner, tror jag ; ) !

Nu ska jag göra andra saker, pussses !

Moa & en jag : ) ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela