I need you so ,

Publicerad 2009-04-03 22:19:33 i Det stora hela ,

Hej : ) Nu är jag på något bättre humör faktiskt. Fick lite ryck bara , förlåt !
Asså gud vad skönt med helg ! Det är precis vad jag behöver , det känns
som om att jag kommer sova ganska länge imorgon , men det kommer jag
inte göra även fast jag tror de. Jag kommer ändå att vakna vid 8-9 tiden.
Men jag hatar att sova bort dagen , då känner jag mig äcklig & onödig + att
jag känner mig slösig (a) sen har jag vänt på dygnet totalt & sen när det är
skola igen sover jag max två timmar : )

HAHAHA !
Tänk att jag alltid är så posetiv va ; ) ? Kommer alltid på alla fördelar
med att få sova ett litet tag på hälgerna. Jag hatar mig själv när jag ett stort jäkla
neggo hela tiden. Ska sluta med det... men ibland måste man få vara sur
ett tag. Utan min ilska som jag släpper lös titt som tätt hade jag en vacker dag
exploderat , pang bara. Hehe (a) ,,, nej nu ska jag gå & sova !
GOD NATT PÅ ER GULLISAR ;*

I said I don’t but I need you so .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela