Jag vill färga håret !

Publicerad 2009-04-29 16:46:29 i Det stora hela ,

Hejsan : ) Kom hem från stan för ett tag sen & allt har vart som vanligt
dära bla bla bla.. & Elin klippte sig direkt efter & det vart jätte bra : ) !
Jag fick nästan också lust att klippa mig när jag satt & väntade när
hon klippte sig, men jag ska inte klippa mig. & det hände inge med mitt
hår igår ; (, mamma hade inte tid att klippa det & Amandah hade inte tid
att färga det.
Men idag har hon sagt att hn kan. & jag får se hur det blir
med topparna : ) JAG VILL VERKLIGEN FÄRGA HÅRET ! + att jag
hoppas det blir bra : ) !

Egentligen skulle jag vara med Amandah i stallet nu men hon for utan mig
så det finns inte så mycket jag kan göra åt det ; / , så jag ska vara med
Vikkan & några till om typ en timme : ) Så nu ska jag chilla på en heeeeel
timma, för vi har inga läxor & jag har inge att göra. Men jag klagar inte !
Sen ikväll så blir det att färga & kanske klippa hår : ) !

Alice med mina stora brills ! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela