Juppe tha Man ; )

Publicerad 2009-04-12 16:00:49 i Det stora hela ,

Hej på er : ) Sitter här framför datorn hos mormor & morfar & ska snart käka.
Det blev inte riktigt som jag tänkt mig idag när det gäller mitt träningspass med
Juppe tha man , hehe (a) Det blev ett rejält galopp pass skulle man kunna säga.
Men jag hoppas att han kommer ihåg att han egentligen är en travare ; ) ! Men han
fick iallafall röra på sig & det är ju det som är huvudsaken. Sen så har jag bestämmt
mig. Det här blir det sista året jag tävlar ponnytrav , så kul tycker inte jag att det är.
Sen så är det inge kul utan Juppe heller så då dissar jag det , ponnytrav phöö !

Nu ska jag käka & sen ska jag dra hem & duscha ! : ) Puss på er ;*

Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-04-12 20:44:01

hahaha elina gååhs blondinbella ;)

haha okej men typ på tisdag eller onsdag? (: <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela