Skratta eller Gråta ? : /

Publicerad 2009-04-12 21:35:59 i Det stora hela ,

Hejsan igen : ) Jag såg nyss på WipeOut & fyfan så sjukt program !
Men jag kan inte låta bli att flina när folk sjukar sig så mycket som dom
gör i det programet , & Felix Herngren är ju bäst med alla sina kommentarer !
Ska nog ta en sväng till min farfar & farmor som är bortresta & hämta min
glass som jag glömt i deras frys , jag vill ha den tillbaka nu : ) ! Sen så var
jag aldrig med någon kompis idag ; ( , men imorgon ska jag vara med Sandra
i stallet : ) & på tisdag eller onsdag blir det tjejkväll med några söta : ) !

P & K ! <3

Öhhm , ska jag Skratta eller Gråta eller inte bry mig alls ?

Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-04-12 22:02:53

Haha jo jag vet men, jag tror moa kommer hem på tisdag och erik och emil ville typ också vara med oss igen osv, men vi får prata mer ode sen med dom andra som ska vara med ode :-) för venne vilken tid e - barnen kommer hem på tisdag xD om dom nu får vara med oss dvs ;-) <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela