It's just the beginning it's not the end ,

Publicerad 2009-04-17 10:37:56 i Det stora hela ,

GODmorgon , höhö : ) Idag väckte Alice mig typ vid sju tiden ! Men jag låg ändå
kvar till nio & försökte sova. Men det är svårt att sova när en liten Alice står &
säger att jag måste kliva upp, haha ! & juste , hon fyller ju snart 4 år , den 18 maj : )
Det är inte så länge kvar tills den 18 maj , & inte till den 1 maj heller ! Då far jag till
Stockholm : ) ! Nu är det precis bara två veckor kvar tills jag åker iväg , jag tror att
planet gick vid tio tiden också , haha ! xD Men jag längtar hur som helst jätte mycket
tills vi far ! & bara få komma bort från Boden ett tag , & allt man vill slippa.

Vad händer idag då ?
För mig händer det nog inte så mycket , ska passa lill plutten
ett tag , men bara fram till tolv tiden : ) , PÅ DAGEN ASSÅ ! xD Sen så orkar jag inte
vara med någon idag , så ingen får komma ! När min mamma kommmer hem ska
jag nog fara till the stall & köra Juppe. Sen händer det nog inte nå mera idag för mig.
Sen tror jag att jag ska bada när jag kommer hem från stallet. Fan va skönt att bada !
Men nu ska jag kolla till lill plutten & kolla vad hon sysslar med , P&K ;* !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela