"Harry Potter" - NIGHT !

Publicerad 2009-04-13 20:35:07 i Det stora hela ,

Hahahahahaha , jag har för jävligt tråkigt ! Funderar på att fet sminka mig ruffsa till
håret & dra ut eller nå , så mycket har jag att göra ! Funderar också på att lägga mig
i min säng & sätta på någon bra film , någon sån där riktig feel good film eller nå , en
film som man mår riktigt jävla bra av bara. Det finns väldigt mycket som jag funderar
på , kanske föör mycket. Jag har t.ex fortfarande inte fattat meningen med påsken ,
påskharen osv
, hehe (a) Aja , jag får väll skriva en Påsk bok när jag blir stor ; )  !
Fick nyss ett förslag av min lillsyrra , hon vill se på film (Harry Potter) med mig.
& jo , jag kan nog bli hennes nya film polare för ikväll , har inge bättre för mig som
sagt.
Men jag vill ha något att göra. Jag känner mig ovanligt rastlös , lite läskigt oja.
Jag känner mig rastlös även fast jag har saker att göra : / !

Men innan jag sätter på en film så ska jag städa mitt rum , för att få tiden att gå.
Sen blire en härlig Harry Potter night med min lillsyrra xD

Kanske får den hära sweet saken vara med & se Harry Potter ; ) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela