Blond är inget man blir , det är någonting man är !

Publicerad 2009-04-15 10:45:35 i Det stora hela ,

HALLÅ ! :D
Förlåt för att jag bara skrev ett inlägg igår men men. Jag hade roligare
saker för mig , jag var typ med Vikkan hela dagen igår & vi hade faktiskt
roligt : ) + att vi var med Elin en liten snabbis också : ) ! Först for jag in
till stan & mötte Vikkan & köpte en sak , sen åt vi på Daggan & sen åkte
vi buss , hehe (a) Hahaha , vi är inte så jäkla efterblivna som alla andra
små dräg barn , istället för att dräga på frasse toan så drägar man ju antagligen
på Dagobert toan ; ) ! Ojaaaa : ) ! Sen ska jag vara med Vikkan idag igen , fast
det blir senare antar jag , eller det tror jag xD Men men , nu ska jag göra andra
saker , så PUSS PÅ PLUTTARNA NU ;*

HAHAHA , jag sa ju att det finns en barbie som heter Elina ! HAHAHA !


Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-04-15 14:48:58

Hahahahaha ja ohja vi är coola!

okej då kommer jag ngn ggn vid 6 ;-) mamma skulle fara och hyra barnhemmet till oss ode haha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela