When you have nothing to lose ,

Publicerad 2009-04-20 19:37:47 i Det stora hela ,

Heeeej : ) Jag vaknade idag av att cp solen sken rakt igenom mitt fönster.
Visst okej, jag älskar solen, men inte när den väcker mig klockan fem på
morgonen ! Så jag låg vaken från fem till kvart i sex & sen gick jag &
duschade, sen fixade jag klart allt annat sen tog jag bussen till skolan såklart !
Att cykla är alldeles för jobbigt för mig, ojaaa ! Men att Elina Andersson
cyklar till skolan, det kommer aldrig att hända. Det kan jag lova er ; ) !
På skolan hände det inte så mycet, det var rätt så jobbigt idag faktiskt. Men
måndagar är alltid så jobbiga ! Sen efter skolan följde jag & Fiffi med Elin till
något frisör ställe, där bokade hon klipptid : ) Sen så åkte jag & Fiffi buss &
svammla runnt xD , bland annat har hon gjort ett lysande intryck på min så
kallade "granne" xD ! HAHAHAHAHAHAHA säger jag bara, kära nån !
Han kommer nog vara rädd för mig ett tag framöver, stackarn xD !

Nej men jag har haft en ganska normal dag tror jag ; ) , & det finns fortfarande en
ogjord sak som jag måste få gjord ! Åhhhhh gud va less jag blir. & ledsen !


When you have nothing to lose, you have nothing left to win ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela