Minns du mig ?

Publicerad 2009-04-18 12:16:51 i Det stora hela ,

Hehehej : ) Jag har värsta tråkigt & jag vet inte vad jag ska göra. Funderar på
att gå en lååååång prommenad med Juppe tha man. Men det har jag bara funderat
på , jag vet inte om jag ids gå så långt. Känner mig som sagt ganska sjuk & hängig.
& nere. Jag vill att min mobil ska fungera så jag kan skicka sms ! För det behövs
verkligen. Verkligen. Det här blir nog ett jäkligt segt inlägg men skitsamma. Jag får
väll ta & skriva mer seriöst någon annan gång. När jag orkar vara seriös. Men nu är
jag typ seriös , kanske för seriös , hmmm ? ; /

& idag är det ju Lördag , bara en sovmorgon kvar & sen är det skola igen. Lika bra att
skolan drar igång igen , på skolan träffar man iallafall massor med folk : ) !
Ska fixa en massa grejs nu ! , eller det ska jag inte men jag ska inte skriva mer nu !

Älskar den hära bilden på Alice !

Kommentarer

Postat av: Eliiiin

Publicerad 2009-04-18 12:36:50

Elina, vet du vad jag kom på xD? vi måste ju åka skidor -.- hehe =)<3 i morgon ??

Postat av: Amandah

Publicerad 2009-04-19 16:57:33

Gissa vem som tog bilden om inte JAAAAG? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela