Jag är så haha, hahaha !

Publicerad 2009-04-26 15:39:23 i Det stora hela ,

Hejhejhejhejhejhej : ) ! Jag sitter just nu inne hos mormor & morfar & väntar
på att maten ska bli färdig, hehe (a) Jag & Amandah har vart inne med Juppe
& Razmus till banan idag. Juppe gick jättebra & det gjorde Razmus också : ) !
Det är kul att ha häst när dom går så fint ! + att det snart är tävlingssesong !

Sen när vi är klar här i Sävast ska vi väll fara hem & då ska jag göra massa
läxa & så har jag lovat mamma att jag ska städa mitt rumm... wohho ,

Men när jag städat klart & när läxorna är slut så ska jag bada & så ska jag lägga

mig tidigt idag ! Haha för jag är typ lite trött, hehe ; ) !

Men nu ska jag... ska jag göra något annat tror jag xD ! P&Kraaaam på er ; ) !

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag drar till STHLM : ) ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela