Du är inte den du var ,

Publicerad 2009-04-27 14:54:45 i Det stora hela ,

Hejsan, det blev bara ett blogg inlägg igår men det var lika bra tycker jag !
För jag han plugga välldigt mycket igår, både matten & svenskan. &
idag på svenska förhöret gick det super bra : ) ! & idag ska jag börja plugga
på franska läxan & fortsätta med matten, för er som vill veta haha.

I övrigt så mår jag inte så jättebra. Jag har ont i magen & så är jag jätte trött.
Men jag ska inte se på film ikväll innan jag går & lägger mig, det gjorde jag
igår & det var kankse därför jag hade så svårt att somna. Jag såg på Trust
the Man
, den är ju jätte bra & så men jag gillar ändå inte romantiska komedier.
Men jag dras ändå till dom på något konstigt vis, jag kan typ inte leva utan dom.
Men hellre ser jag på romantiska skit komedier än nå jäkla action film ! Haha,
men helst ser jag på någon gullig disney film ;-) !
Men nu har jag annat att göra ,
Men ha're bra nu så hörs vi väll : ) !

Jag & Alice , typ : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela