Det är sjukt asså ; /

Publicerad 2009-04-24 22:07:48 i Det stora hela ,

Jag spricker nog snart. Snart. Men innan jag spricker så har jag så
sjukt mycket att tänka på. Så sjukt mycket som jag måste säga till
så sjukt många olika personer ; / , speciellt en. Det är så sjukt att jag
inte riktigt fattar vad jag håller på med. Jag håller ju förfan på att
förlora en så sjukt underbar vänn bara för att jag är så sjukt blyg &
dumm & dissig. Jag hatar mig själv just nu. Blä på mig. Blä. Blä.
Men en Elina räcker inte alltid till. Tyvärr. Men det här måste jag ta
tag i. Jag måste ! Annars vet jag inte vad jag gör ärligt talat. & jag
kommer spricka för att jag ätit för mycket. Som vanligt då.

Så nu har jag skrivit av mig. Nu ska jag se på film ,

Mjaaaaaooo, jag vill ha en kissekatt ; ( !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela