INTERNET FUNKAR IGEN ! :D

Publicerad 2009-08-20 23:00:31 i Det stora hela ,

Jao. Som ni ser i förra inlägget så har jag färgat håret ! En dag för
tidigt & allt, så det kan gå va ; ) ? & btw så var det inte jag som färgad,
det var lilla söt Vikkan som färgade de åt mig : ) !
Asså om jag tänker efter nu så så har de här vart en jäkligt chillig dag.
Efter att vart hemma ett tag så for jag & var med Vikkan, Fiffi & Erik.
Det var då Vikkan färgade håret på mig btw hihi. Men Vikkan for
ganska snabbt, när vi satt & såg på film typ ; ( , sen for Erik efter ett
tag för han skulle på träning tydligen. Men Fiffo var ju kvar : )
Vi snackade om massa saker & sen började vi dampa haha !
Typ så hära ; elina, vet du vad som finns i en brevlåda ? BREV HAHAHA !
Eller så hära ; Fiffi, vet du vad som finns i en postlåda ? POST HAHAHA !
Så for vi till ICA & köpte cola & chips sen for vi & såg mera film,
Eva & Adam you know haha ; ) !

& imorgon ska vi ha Pellesvanslös night när Vikkan kommit hem från Luleå !
Yeeh I know, we are the cooooliiisch




Kommentarer

Postat av: fiifififiif :)

Publicerad 2009-08-21 17:09:13

HAHAHAHHAHAHA POST, hahaha åsså soptunnnan HAHAHA ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela