Tarzan Tuffs & Tantor Är Sweet Hahaha !

Publicerad 2009-08-29 17:38:08 i Det stora hela ,

Hejsan Bloggen : ) Det finns inte så mycket man kan göra närman är sjuk.
& det har inte jag gjort heller. Men jag har iallafall ; städat rummet,
spelat tv spel (elina goes nörd haha) & sovit.
& snart kommer pappa hem med
hämt mat. Att spela tv spel är typ skit bra tidsfördrift, för när det känns som
det gått fem minuter, så har det typ gått en & en halv timme.
& eftersom jag hittade mitt Tarzan spel så satt jag typ två timmar & spela haha x)
Men jag tycker att apan tuffs & elefanten Tantor är så himla söta. Fast jag sög totalt
så klart & spelade om första banan typ en miljon gånger. Men men, att bli proffs
i Tarzan står inte högst upp på min lista just nu ; ) !

Kommentarer

Postat av: Laila

Publicerad 2009-08-30 00:06:24

Tack för filmtipset sötnos :)

Postat av: AUWO

Publicerad 2010-10-17 21:23:54

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela