Vissa Människor Borde Inte Få Ha Blogg ,

Publicerad 2009-08-04 12:27:18 i Det stora hela ,

Hejsan sötisar ! Just nu sitter jag & är irriterad på Kissies.. blåst människa.
Hon måste ju verkligen hata sig själv. Hon är 18 år & beter sig som en
jäkla fjortis, det är inte okej. Så sluta leka snygg & väx upp så är du gullig.

Jag ska snart hoppa in i ducshen, sen vänta på att mamma ska komma hem
& då ska vi åka & handla lite stuffs. Sen ska jag fixa mig, känner mig på ett riktigt
bra smink humör, hmm ; / & påtal om smink. Jag & Vikkan var inne på
Make Up Store igår, det går inte att undvika det stället ! Asså fatta vilket dröm jobb
att få sminka andra ! Fyfan så roligt asså, + att man kan göra så sjukt mycket med
smink också. Ja, jag vill bli make up artist !
Men vi hörs senare när jag fått lite mer saker gjorda, puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela