Early Morning !

Publicerad 2009-12-12 09:46:51 i Det stora hela ,

Heeej babes Here wo go again, fast ovanligt tidigt förstås. Men jag vaknade halv nio av
mig själv.. hmm. Så jag gick upp, raka benen, tvätta håret & nu sitter jag här. Men ska
snart gå & käka frukost, om jag orkar. Fast innan jag drar mig här ifrån så måsta jag först
läsa lite bloggar ! Kompisarnas & foki's blogg ! Shalalalala.. good information yey yey : )

En sak har jag lärt mig sen jag "startade" min blogg. Att man inte ska skriva skit på bloggen
om andra människor. Även om man verkligen är SKIT sur & typ vill ta död på psykot man är
förbannad på så.. låt bli. Att skriva jag hatar dig på sin blogg.. där alla kan se är inte smart.
Säg det face to face istället. Att skriva skit på bloggen är typ samma sak som att skriva skit på
gula lappar & hänga upp på lyktstolpar i stan.. oh my god. & vad är anledningen till att jag
börjar skriva om det här just nu ? Jo, jag såg nyss något liknande som jag skrivit om.
Måste ju erkänna att det är underhållande.. men så jäkla omoget. Det är som att gå under dagis-
nivån, & då är det farliga saker vi snackar om : ) Gooo Gooo Go Goooo DAGISBARN THIHI :D !

As always..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela