DU-BLIR-VAD-DU-ÄTER-FEELING !

Publicerad 2009-12-05 21:28:43 i Det stora hela ,

Snart så börjar 28 Days med Sandra Bullock & den ska jag & mamma se. Den verkar vara
bra så why not liksom ? Har ändå inte så mycket annat för mig.. wiieee !
Ångrar mig som fuck att jag inte tog med hem so boken, för då hade jag kunnat börja skriva
på so-läxan. Jag känner mig på seriöst skriv humör men en massa åsikter hit & dit som alla
lärare älskar, iallafall vissa.
Hur som helst - så sitter jag & dricker coca cola med massor av is, i min STORA INDISKA mugg.
Dom är stora, som ni kanske vet. Riktigt stora. Rymmer ca 4 liter om man fyller den duktigt.
Att hälla i sig en hel sån efter att ha äti pizza känns inte så hurtigt. Jag känner likadant som dom i
du bir vad du äter måste känna. & tro mig, bättre känslor existerar. & inte gör de saken bättre
att ungefär halva koppen fortfarande är full av sånt blisk-blask. Min du-blir-vad-du-äter-feeling
kommer hålla i sig ett tag till
. Tills koppen är tom.

Nu börjar filmen. A bientôt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela