You're Everything I Need And More ,

Publicerad 2009-12-27 17:34:20 i Det stora hela ,

Halli-hallå ! Anledningen till "the bad update" är att Jens vart här sen igår, & för ett tag sen
for han hem. Buhu...... Min älskling ♡

Så vad ska jag göra nu då ? Ha jätte tråkigt ? Banta ? Äta ? Se på film ? Jag har iallafall hunnit
ta ett varmt bad. Fysjutton vad härligt det är att bada & lyssna på musik. Love it !
& sen ska jag ta det stora steget & börja röra på mig mer. Så efter maten ska jag klä på mig
overallen & ta en lång promenad i snöstormen. Någonting säger mig att mitt försök med att leka
hurtbulle kommer att misslyckas. Det kommer sluta med att jag kastar mig på sängen med en
2 liters coca cola i famnen & slår på P.S I love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela