En sanning som jag inte vill tro '

Publicerad 2009-02-08 21:39:06 i Det stora hela ,

Hej sitter här & är lite allmänt deppig, som jag brukar vara ibland. Eller så är jag kanska bara trött ? Ska faktiskt sova snart, så att jag orkar med skolan imorgon (a)
Vad har hänt idag då ? Jag har vart med Sandra & Fiffi, mina änglar <3 , vi har gjort lite allt möjligt mest latat & så. Sen när Sandra åkte hem så gick jag & Fiffi till "de tomma huset" & plugga lite ;-) ! Haha , eller plugga gjorde vi väll inte så mycket men vi hitta på en massa andra saker som är roligare än att plugga (a) t.ex som att doppa pepparkakor i te , skala apelsin & nöta pix :)

Är så less , ger snart upp hoppet om dig. Att ge upp hoppet om dig är en sannig som jag inte vill tro, inte vill inse , men en verklighet som jag måste leva i , i en värld utan dig. </3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-08 21:55:43

men åh får ju vafan damp påräj unge (a), tappa inte hoppet för jag vet att du egentligen inte vill det <333



nåw älskar dig <3 . & sandra ! <3

Postat av: sanddra ; )

Publicerad 2009-02-09 08:03:01

du får inte tappa hoppet gumman! <33

läs smsen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela