Happy smile ; )

Publicerad 2009-02-27 23:14:15 i Det stora hela ,

Hejsan på er , känner mig riktigt glad just nu & det har jag inte gjort på riktigt länge nu ! Vet inte riktigt varför men ajja , om man är glad & skrattar mycket så lever man längre ;-) ! HAHAHAHAHA !

Var nyss & gossa med min lilla Thea, Elviras lilla bebis marsvin. Hon är så jäkla söt & nu är hon ju nästan tam också, hon är sååååå mysig & rolig : ) Det är ganska så kul med marsvin ibland, när dom ite bitts iallafall ;-) !

Ska snart gå & sova, orkar inte vara uppe för länge. Det känns så onödigt att vända på dygnet tills första lovdagen, det är nästan bortkastat med tid tycker jag. Imorgon hoppas jag på bra väder ! Ska ut med min lille Juppe tha man & försöka smälla i han någon kondis. Nog för att han är i ganska så fin form, han springer ju på bra, men jag skulle villja ha bort liiiiite till av magen som sticker ut (a) , sen är det jätte mysigt att fara ut & köra när det är vackert väder ute. Imorgon ska kameran med ut också, det måste jag komma ihåg ! : )

Gonatt på er ; )

If I could escape & recreate a place that's my own world
& I could be your favourite girl forever, Perfectly together
Tell me boy now wouldn't that be sweet?
If I could be sweet, I know I've been a real bad girl
I didn't mean for you to get hurt whatsoever.
We can make it better, Tell me boy wouldn't that be sweet?     

Jag & Thea ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela