Jag glömde säg att ... ...... ... !

Publicerad 2009-02-22 20:23:54 i Det stora hela ,

Har nyss ätit tacos & min mage håller på att sprängas, omg. Mormor, morfar, farmor & farfar har ätit hos oss idag, eftersom Elvira fyller år imorgon. Så hon har fårr pressenter & så & snart ska vi käka tårta (a)
Fan också, imorgon har Elvira sitt jäkla kalas. Så jag kommer nog att dö ett slag & sen när alla barn gått vaknar jag ingen, jag gillar min plaaan : ) !

JAG MÅSTA LADDA MIN MP3 ! , höll på att glömma det, hehehehehe : )

Idag har jag sett på typ 21346324772354209746 stycken filmer. Dom som var bäst var "Anastasia" & "Dirty Dancing". Killen i "Dirty Dancing" är ju så snygg asså ;-) ! Jag fick den filmen för några år sen, men jag har aldrig sett på den så seriöst. Så jag såg den idag & jag tyckte verkligen om den (y) !

Ska gå nu , Pussbabes ha det braa ;-) ! <3


Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-02-22 20:32:38

baby måste vara med dig någon dag ;* <3

Postat av: Antooon

Publicerad 2009-02-22 21:36:27

Jååå, gott som fan :P (A)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela